O impresie

Am impresia că lumea crede că mă plictisesc de moarte de vreme ce, în ultima perioadă, m-au contactat măcar o duzină de oameni cu tot felul de proiecte în care şi-ar dori să mă implic.

Cum să-i conving, oare, că nu am timp liber nici măcar pentru toate proiectele mele şi nici măcar să scriu pe blog? Oricum nu mă cred 😀

PS. Voi cu cât vindeţi kilu’ de timp liber?

Despre Satmareanca
Ziaristă

22 Responses to O impresie

  1. CELLA spune:

    io-ţi dau gratis … cu găleata 😉
    da’ … ştii vorba aia ‘s pline cimitirele de oameni de neînlocuit
    nu te mai întîlneşti cu secunda , preţuieşte-o ( tinereţea-i o părere … vitalitatea asemenea )
    sfat , de drag , deleagă … dozează , divide ( et impera 😛 )

  2. TRASNEA spune:

    Scump,doamna scump……..Dar daca va simtiti coplesita,de ce nu incercati cu ….un sfert de norma?Cunosc persoane care au reusit sa rezolve toate pe deantregu’ intrebuintandu-se doar pe sfert……..

  3. Oana spune:

    Eu nu dau asa ceva, abia imi ajunge mie, nu se simte? 😀 Nimic, nimic 😛

  4. n-avem timp liber, bateţi la altă uşă vă rog.
    neeeeext:)

  5. octavpelin spune:

    Viata noastra este o clipa,asa ca merita traita,nu -ti vinde timpul,traieste si iubeste din plin,cu drag Tavi:)
    p.s.ai o surpriza pe blogul meu.

  6. Trexel spune:

    vreau sa te implic si io intr-un proiect, m-am gandit sa producem timp liber, tu te ocupi de distributie si ii faci publicitate 🙂 ce zici?

  7. Şi la mine îşi află înţelepciunea vorba aceea din popor care spune că unde nu e, nici Dumnezeu nu cere… 😛 aşa că în dulcele grai popular, răspund: regret, maică, da’ n-avem din aiestea…

  8. Satmareanca spune:

    Zgârciţi mai sunteţi. Şi eu care speram la ajutorul prietenilor 😀

  9. al2lea spune:

    Lasa Crina, iti dau eu…
    Uite, am dat liber timpului pentru maine, poimaine si raspoimaine. Bucura-te de el!
    Fa asa sa crezi si tu ce am scris 🙂
    Si ai sa vezi ca am dreptate. Bine a zis Cella: deleaga.

  10. urbanreality spune:

    la mine e cel mai scump 😉 100 de lei pe ora e tariful meu 😉

  11. Oana spune:

    Ei na, de unde timp de dat? Hai ca iti dau eu gratis, dar numai sambata si duminica ca in cursul saptamanii nu ma indur 😀

  12. Adrian SM spune:

    Da ce proiecte ai?? Poate iti dam o mina de ajutor…ca cu timpul e mai greu…:)

  13. Darius spune:

    Timp liber n-avem. Da putem da o mana de ajutor la proiectele alea.

  14. TRASNEA spune:

    @Satmareanca

    Stimata doamna eu chiar vorbeam serios……nu aveam intentia sa va incarc factura.
    Metoda asta cu un sfert de norma dainuie inca de pe vremea lui Ion Creanga,acesta a prezentat-o in basmul (asa se numeau stirile atunci ,basme) Harap Alb.Acolo se vorbeste de un fiu de boier,adica un boernas care s-a bagat simbrias cu un sfert de norma la un stab fara par …..adica Spanu’,acesta il trimitea ,din cand in cand in diferite misiuni ,sa ciordeasca salata,sa duca gunoiu’…..d’astea traditionale cu holograma.Si baiatu’ reusea si datorita unui cal care mergea cu jaratic la tava…….asa era pe atunci,nu erau automobile,camioane,trotinete,etc……
    Acum sa nu ma intelegeti gresit,ca va trimit sa ciorditzi salatzi,sau va sugerez sa va cumparati un cal…..io am prezentat cazu’ doar asa poate naste inspiratie in gasirea timpului liber atat de cautat.Deoarece asa cum probabil stiti Harap Alb s-a ales si cu fata imparatului si cu juma de imparatie (pana la urma)…….si asta prestand doar ,un sfert de norma………o nimica toata!

  15. Nea Costache spune:

    Uite ca Trasnea ne sugereaza sa recitim povestile copilariei, cu mintea de acum! Are dreptate cu Harap Alb! Cate nu facea intr-un timp atat de scurt? Naiba stie, si la mine, timpul este deficitar : Sunt plecat de-acasa cate 12 ore pe zi (serviciu+ naveta), mai stau o ora-doua pe net, mai o cumparatura, un covor de batut, un robinet stricat si… dorm cat timp mai ramane…

  16. Mordechai spune:

    Adică eşti aşa de ocupată că n-ai timp să-ţi dai seama cât de ocupată eşti?

  17. Dan Gheorghe spune:

    ia kilu’ neamule, ia kilu’! asa sta lumea-n piata si striga. fiecare la taraba lui. ce se vinde, soro? ei na, parca nu stii. marfa cea mai la moda – timp liber. hait! chiar asa? pai si cum se vinde la kil? simplu, te duci cu sacosa, cu sacul, cu ce ai si zici – da’ si mie o juma’ de zi sau un sfert de dimineata, o bucata de noapte cat o sarmaluta in foi de vita sau o trezire cu noaptea-n cap. si ala care vinde isi masoara timpul. adica isi controleaza agenda personala, sa vada cat timp liber i-a mai ramas. si daca are ce vrei tu, iti da. iti da o dimineata insorita, o noapte cu luna plina, o zi intreaga geroasa, o pleasca de week-end, daca ai suficienti bani. si cat costa kilu’? e negociabil, frate. si ala care isi vinde timpul liber, cu ce ramane. ma fratie, ala se duce la munca…

  18. lol's spune:

    Eu am timp liber de îmi hăuleşte capul, da nu dau!! Si nici tu sa nu doreşti ca nu e bun timpul ăsta liber!! Mai bine sa nu iţi vezi capul de treaba dacit sa tai frunza la caini!! Mama ce boala am pe frunze si pe caini!!

  19. Crina, eu n-am timp nici macar sa-l vand! Va citesc insa noaptea, dimineata, in putinul timp liber care mi-a ramas. Pai, cum sa-l vand si p-asta?!!

  20. lol's spune:

    Amendament!! la postarea anterioara se excepteza Buldogul si Maidaneza (Cambar=cocosata). Adică căinii mei!!! Cu ei îmi umplu timpul!!!

  21. petre spune:

    eu am timp liber berechet caci nu am de lucru la firma si …
    dar pentru a nu-l pierde vreau sa incerc sa revigorez spiritul civic macar aici pe acest colt de net.
    Sa vedem daca gasim metode sa ne facem auziti si sa cerem sa primim ceva in schimbul banilor pe care-i platim luna de luna la stat.

  22. Satmareanca spune:

    Petre, de auzit ne aud, sigur, dar ar fi bine să ia măsuri. Se întâmplă destul de rar, dar eu perseverez. Bine ai venit! 🙂

Lasă un răspuns

