La dolce vita

În sfârşit! Am ajuns acolo unde este net pe toate gardurile. Dar nu sunt garduri! Am în schimb net, dar timp mai puţin. Vă mulţumesc pentru toate mesajele şi promit ca zilele acestea să scriu mai des. O parte din cadouri le am, altele încă le caut. Vania, deocamdată doar am trecut prin Viena, cadoul la întoarcere 🙂 Viaţa în concediu este chiar dolce…

Satmareanca la Vajont

Concediul a început cu un apus de soare mirific (pozele când ajung acasă) pe autostrada din Ungaria. Să vă spun că m-am enervat? M-am enervat aşa cum fac de câte ori când trec prin ţara vecină, de ciudă că noi nu avem autostrăzi ca şi ei. Dar mi-a trecut rapid. Bine că le putem folosi pe ale lor. Am ajuns rapid în Austria, unde intri ca prin brânză de când Ungaria (iar ea) a intrat în Schengen. Te simţi liber cu adevărat. Nu am putut rata pe traseu donut’s-ul glazurat cu ciocolată Milka şi cârnaţii înveliţi în şuncă de la popasurile „Old times”. Răsăritul de soare al primei zile de concediu l-am prins în Italia, atât cât l-am văzut după nenumărate cutii de redbull.

Multe poţi face în Italia, foarte multe. Toate minunăţiile naturii sunt la un pas de tine. Îţi taie răsuflarea şi, foarte important, sunt foarte accesibile. De fiecare dată descoperi altceva. Mări nesfârşite şi munţi infiniţi…

Adriatica la Caorle

Marea Adriatică, în regiunea Venetto, la Caorle (foto 2) se aseamănă în multe privinţe cu a noastră, doar că este mult mai civilizată, iar plajele mult mai întinse. Până să ajungi în mare eşti nevoit să treci printr-un soi de Sahară care devine insuportabil de fierbinte la orele amiezii. Pe mal, valurile refluxului aduc mii şi mii de scoici (foto 3) şi alge care emană mirosuri nu tocmai plăcute. Nisipul seamănă mai degrabă cu un soi de pulbere fină, aurie, decât cu ceea ce suntem obişnuiţi. Plouă din senin aşa cum se şi opreşte. Vântul suflă cu putere împrăştiind peste tot nisiul fin, pentru ca după cinci minute să răsară soarele. Fierbinte, mult prea fierbinte. Valurile Adriticii aduc însă o briză răcoroasă, precum apa ei. Brrr. Dar face bine la ten. M-am răsfăţat patru dimineţi sub soarele ce încălzea din belşug Adriatica, între furtuni de nisip şi nori neprietenoşi care dispăreau subit. Da, m-am făcut precum ciocolata, dar am reuşit să nu mă ard, ceea ce este o adevărată performanţă la cât de încolţit era soarele.

Plaja dupa un reflux

Marea ca marea, dar munţii sunt fenomenali. Toropeala mare de peste zi (în jur de 30 – 34 de grade C), cu o umiditate în atmosferă greu de suportat, m-a determinat să mă retrag de câteva ori în munţi. Nu-ţi vine să crezi că după numai o jumătate de oră de mers cu maşina, după ce nu suportai nicio haină pe tine, simţeai nevoia să îţi pui inclusiv o şubă dacă o aveai la îndemână. Celebra staţiune de schi Piancavallo părea mai populată decât litoralul, la umbra brazilor seculari. Dolomitii sunt impunători, cu stânci semeţe, care ascund în inima lor o mulţime de lacuri şi alte minunăţii. Important este că la toate aceste peisaje se ajunge foarte uşor. Drumuri impecabile, tuneluri, poduri şi toată infrastructura necesară pentru un turism adevărat. Lacul de la Barcis (foto 4) este o adevărată oază de relaxare, unde turiştilor li se pun la dipoziţie toate ustensilele necesare pentru a petrece o zi răcoroasă. Undeva mai sus, începe Parcul Natural Dolomiti Friulante. La Vajont există un adevărat ecomuzeu, dacă i se poate spune aşa. O stâncă uriaşă ce s-a dezlipit de pe un munte prăvălindu-se într-un baraj şi prăpădind un sat întreg a lăsat în urmă un peisaj de vis. Un lac albastru ca lacrima în buricele munţilor care se înalţă impunători printre nori (foto 1).

Italienii sunt sociabili, iar prigoana românilor pare doar o problemă discutată la TV. Românii nu au nici mai multe şi nici mai puţine probleme decât aveau înainte. Contează gradul de integrare în societate al fiecăruia. Am auzit tot felul de poveşti. Italieni care au divorţat pentru românce, italieni care cred că România e o ţară cu drumuri de pământ în timp ce ei nu au trotuare (!!!) peste tot în oraşe. Ceea ce face imposibil mersul pe jos chiar şi pe distanţe mici.

Normal, pe lângă mare şi munte, în Italia se şi mănâncă bine şi se face shopping la greu. Deşi faţă de Austria, de exemplu, Italia este mult mai scumpă. În plus, mai are dezavantajul că aproape toate magazinele sunt închise 2-3 ore în jurul prânzului. Unde mai pui că în cafenele nu se fumează deloc, decât acolo unde există terase. Şi nu există peste tot. Pe malul mării erau, dar cam atât. Iar pentru o zi de shopping ai nevoie de câteva pauze de cafea. Motiv pentru care am preferat să hoinăresc mai mult şi să admir pesajele decât să-mi pierd vremea prin magazine. Dar, la vita e bella în concediu în Italia!

La racoarea lacului Barcis

Astăzi, în jurul amiezii, am ajuns în Austria, la Klagenfurt, la 250 de km de locul în care am petrecut prima parte a concediului. Altă viaţă! Sunt din nou înconjurată de munţi, pe malul lacului Worthersee. Peste tot unde te uiţi în jur dai doar de vârfurile lor. Nu ai cum să scapi. Te simţi ca şi prins într-o capcană, fără şansa de a evada. E un sentiment ciudat, dar îţi oferă senzaţii greu de descris privindu-i. Şi, chiar dacă plouă, ai şansa să o faci din interiorul primitor al cafenelelor. Cafenele în care se fumează! Normal că a fost primul lucru ce l-am făcut. Cum cu cine? Cu draga mea prietenă Carmen, pe care sunt nespus de fericită să o revăd. Acum fug la o bârfă. Şi la muls vaca 😀

PS pentru Oana, Cella şi alţi curioşi. Am terminat Şarama. Aviz amatorilor! Nu faceţi ca mine. Nu citiţi Şarama în concediu, în special dacă sunteţi la munte. Sperieni, grumi şi elfi cu săgeţi otrăvite par gata să vă atace prin ceaţa deasă ce se lasă peste crestele munţilor, precum în Ţinutul Nimicului. Unde mai pun că până am dat-o gata în primele zile de concediu am fost un anti-model de socializare 😀

Despre Satmareanca
Ziaristă

49 Responses to La dolce vita

  1. Oana says:

    Acum eu nu stiu de ce sa ma bucur mai intai, ca ai citit chestia aia sau ca ai dat un semn de viata. Cred ca aleg a doua varianta. Crinaaaaa, vino acasa ca incep sa iti simt lipsa. O fi de rau? 😆

  2. Carmen says:

    aia cu muntii, ca te inconjoara si unde te uiti dai cu privirea in ei asa e! e cam inchisoare pe aici. acum cativa ani cand „vedea departe” stiam ca merg spre casa. Acuma cand nu mai pot vedea departe stiu ca am apropiu de casa 🙂

  3. adina hutanu says:

    Vajontul e cunoscut aici in Italia si in lume pentru dezastrul industrial cu barajul din 1963, in urma caruia cateva sate au fost complet acoperite de apa in cursul noptii… „il peggior disastro ambientale mai accaduto nel mondo provocato dall’uomo (Documento ONU illustrato alla presentazione del «2008 Anno internazionale del pianeta Terra”) – cel mai mare dezastru ambiental din lume provocat de om; nu era doar o stanca ce s-a desprins, e un loc negru istoric pentru italieni. Peisajul minunat e un fel de monument natural trist, compensatoriu, nu stiu, pentru cele intamplate…

    Ma bucur ca ati trecut pe meleagurile noastre, desi marea in Veneto nu e spectaculoasa, fundalul fiind cu nisip.. Va astept spre Franta, aici in Liguria (Genova), la stanci, munte si mare in acelasi loc, la apa limpede si foarte foarte albastra!

    E frumos in Austria, Klagenfurt e un loc minunat, un orasel cuminte, in care daca seara ninge (iarna, bineinteles), in zorii zilei urmatoare totul e deja curatat 🙂

    Va doresc o vacanta frumoasa, odihnitoare!

  4. Super-frumos, şi ce ai scris şi pozele … Nu uita fotografia pentru mine, respectiv, cel mai simpatic animăluţ pe care îl întâlneşti prin peregrinările tale. Şi cum n-ai să poţi alege, pot fi şi mai multe. Petrecere frumoasă în continuare şi să te întorci sănătoasă! 🙂

  5. sfinx667 says:

    Satmareanco… furai pozele :))
    Sa nu uiti ce te rugai 😉
    Distractie maxima in continuare , din poza iti face bine concediul 🙂
    Dor au ba, sa te simti bine, ca noi ne mai si alintam pe aci, dar stii ca te asteptam cu drag 🙂
    Numai bine iti doresc si da, poze cu munti, multe, multe …
    Sibilla

  6. kmi says:

    🙂 Eu intrasem bucuroasa ca te-ai intors, dar vad ca nu…si mi-am dat seama ca nu-i asa rau ca NU te-ai intors, adica ma bucur pentru tine 🙂

    Distractie si relaxare maxime! (vorba Sfinxului)

  7. Vania says:

    Uraa! Se-apropie cadourile! Domnul plutonier-major Onix te roagă să-i aduci un deodorant, iar marieta şi-ar dori o pereche de şlapi…

  8. Pingback: Sătmăreanca nu mi-a aprobat comentariul :) « adina hutanu

  9. Să-ţi încarci bateriile. Cred că ai nevoie.

  10. Pfuuuuiiiii!!!!!! Ce peisajeeeeeeee!!!!!! Ce POZEEEEEE!!!!! Ce povesti!!!
    Super! Bucura-te de toate minunatiile alea!!!!

    P.S. : Si sa nu uiti de deodorantul pentru dl plutonier-major , via Vania, ca prevad ca e de rau daca uiti :))))) Nu o sa se mai poata intra la Patricia decat in ziua de dus ::))

  11. Pingback: Tenebre (XVI) « Ioan Usca

  12. CELLA says:

    Ştiam io , ce cadou minunat (Şarama-ţi trebuia doar am avertizat ,la timpul ăla, că nu o laşi din mînă pînă o termini, hi,hi … d-aia citesc io doar „uneori”) 😆 😆 😆
    este mult prea de prisos să-ţi spun : ne lipseşti vecină !!!
    să-ţi fie vacanţa minunată şi lungă şi lată

  13. marcelino says:

    Concediu placut! Ascunde in bagaje un pic de civilizatie occidentala. Cum e sa calatoresti din secolul XIX in XXI?

  14. Oana says:

    12+2 garduri sau neturi sau ce or fi ele 😀

  15. adi30bloo says:

    doamne,crina cat de fain ai scris!si pozele sunt superbe!si ma bucur ca mai exista si femei norocoase si fericite in satmar!:)in jurul meu nu prea vad din astea decat in ziua de salar si atunci tre sa le caut cu lupa!
    nu ma pot abtine ,desi am incercat:)si tre sa-ti zic ca s-a strecurat o mica,,eroare”in articolul de azi din gazeta;macec NU a incercat sa fure la plecarea din praktiker nimic!a fost un director dupa care ne-a parut rau pt.ca a fost corect cu ,angajatii.vb.in cunostinta de cauza pt.ca am lucrat acolo 1 an.si ma zgandare cand vad un om acuzat pt.ceva ce n-a facut!
    na,sa ai parte doar de zile minunate in continuare!tzuc:)

  16. Vacanta frumoasa, Crina!
    De fapt, vad ca a inceput excelent:) Tine-o tot asa.
    Abia astept si io!!!

  17. Trexel says:

    mdea…si altii stau cate 14 ore la lucru si…lucra. las ca vezi tu poze ce-ti trimit de saptamana viitoare. sa moara dusmanii.
    ai pup iu… si daca nu-mi aduci ce mi-am permis a cuteza sa’ncerc a-ti cere… naspa

  18. ionborgo says:

    Crina, de invidie nici nu pot comenta.Tu umbli lela prin Europa si eu stau de ma coc la soarele „frumoasei nostre patrii”.Glumesc.Cocediu frumos in continuare,Cu respect,IonBorgo.:)

  19. fcmuresan says:

    Super tare. Salutări vouă…şi Sătmăreanului. Treci şi pe la mine pentru poze de la Atlantic. Aşa ca să fie circuitu european complet. Să ai vacanţă frumoasă şi salutări lui Carmen.Eu am fost cam leneş în Portugalia chiar dacă am avut net…Am postat fotografii abia azi la revenirea acasă.

  20. Giorgi says:

    Ma bucur mult ca te distrezi si, crede-ma, fa-o din plin ca aici, in SM, e… de nedescris…
    Va uram – tie si Satmareanului, distractie in continuare.

    P.S. Nu va grabiti acasa!!!!!!!!!!!!!!

  21. Nea Costache says:

    Frumoase descrieri si poze. Te asteptam sa te intorci sanatoasa, cu bateriile reincarcate si cu multe alte poze frumoase. Vacanta placuta in continuare!

  22. Dana says:

    In fiecare seara accesam blogul, ma bucur ca ne-ai dat de veste, distrati-va, fiti fericitii…. dar sa sti ca eu va astept acasa cu bateriile incarcate si gata de munca.
    Vacanta placutaaaaaaa!!!!!!

  23. Pingback: Tenebre (XVIII) « Ioan Usca

  24. Pingback: Din sangele Iarei - Continuare « Oana Stoica Mujea

  25. Pingback: Tenebre (XX) « Ioan Usca

  26. satmareanca says:

    @ Oana
    Sigur e de rău :))) Sper că nu mă ucizi prin vreo pădure până sosesc 😛
    Cât priveşte cartea, sincer, mi-a plăcut foarte mult.

    @ Carmen
    Am zis eu întotdeauna că „acasă” este locul în care te simţi acasă, în care îţi găseşti rostul şi te simţi în largul tău 🙂

    @ Adina Huţanu
    Merci pentru precizări. Dacă nu te grăbeai cu trasul concluziilor ai fi putut observa că ţi-am aprobat comentariul de cum am intrat pe computer.

    @ Roxana
    Mulţumesc frumos. Convieţuiesc zilele astea cu o minunăţie de pisică, negreşit a devenit fotomodel :)))

    @ Sibilla
    Am făcut o grămadă de poze că nici nu mai ştiu ce să le aleg, aşa că le voi posta pe flickr după ce ajung acasă. E plin de sfincşi pe aici :)))

    @ KMI
    Păi m-am întors, deocamdată doar pe blog, la relanti. Mă bucur de toate frumuseţile din Austria şi dorm mult 🙂

    @ Vania
    Deodorantul l-am comandat din alge şi scoici stătute la soare. Oare va mai ezista cineva în Patricia după ce se va da cu el? :)))
    Şlapi pentru Marieta am găsit la recuperro, îi aruncase o babă italiancă după ce îi purtaseră vreo 5 generaţii.

    @ Alexandru Petria
    Le-am conectat la energiile munţilor, stau să explodeze. Sper să mă ţină până ajung acasă 😉

    @ Teo
    Aşa fac.Merci! Poze mai multe voi posta după ce voi ajunge acasă.
    Deodorantul îl am în bagaje.

    @ Cella
    Şi voi îmi lipsiţi! Cred că nu citisem avertismentul. Nu s-a putut sta la discuţii cu mine până nu am terminat-o…

  27. satmareanca says:

    @ Marcelino
    Dacă un pic de civilizaţie înseamnă ţoale, parfumuri şi alte asemeni, aduc destule 😛
    Trecerea de la rău la bine este întotdeauna frumoasă, la întoarcere va fi mai greu. Nu se prea poate ovesti în cuvinte. De câte ori revii în locuri frumoase ai vrea să devină casa ta, dar nu poate fi toată lumea casa ta 😀

    @ Adi
    Poate că alţi angaaţi nu au fost atât de norocoşi ca şi tine. Nu tuturor le merge la fel de bine în acelaşi loc.
    Sunt destui sătmăreni şi români în general care căltoresc în Europa. Te costă la fel de mult ca şi oriunde în România. Dacă mă gândesc mai bine, chiar mai puţin. Am întâlnit familii de români în cncediu atât în Italia cât şi aici, în Klagenfurt.

    @ Horia
    Merci mult! Mie una îmi este dor de Brugge 🙂 Tu îţi poţi face uşor vacanţe din Bruxelles, toate sunt aproape de acolo.

    @ Trexel
    Cred că va trebui să te ocolesc. Nu m ajuns în Alpi, snt destul de departe de zonele în care am colindat eu. Zăpadă am văzut, dar pe nişte vârfuri aflate la capătul lumii.
    Nu plânge că îţi vine şi ţie rândul la concediu 🙂

    @ Ion Borgo
    Vă mulţumesc! Şi eu mă coc, dar ceva mai relaxat. Pe aici e chiar bine la umbră, iar noaptea răcoare adevărată 🙂
    Ajung şi eu în câteva zile sub acelşi soare ca şi dvs :)))

    @ Florin
    Sunt minunate pozele, o să ajung şi eu într-o zi la Atlantic, până atunci te invidiez, dar mă bucur că eu sunt încă în concediu. Sic! 😛
    Sătmăreanul zice că dă o bere.

    @ Giorgi
    Doamne câte cafenele faine sunt pe aici, cafeaua în schimb e bună numai cea italiană. Austriecii beau un fel de ceai. Dacă le-aş încerca pe toate aş veni numai peste vreo 2 ani acasă 😀

    @ Nea Costache
    Vă mulţumesc şi dvs. Pozele vor fi multe, cuvintele nu mi le prea găsesc 😀

    @ Dana
    Şi io care credeam că mă aşteaptă un nou concediu 😉
    Nu m-aş mai duce de pe aici 😀

  28. Horia says:

    Aproape, neaproape, io ma-ndrept spre Apuseni. Ma cheama muntii de acasa…

  29. www.mihaipopescu.com says:

    Salveaza-l pe Mihai! are 24 ani, e din Timisoara si trebuie sa stranga 40 000 de euro pt o operatie pe creier, in Germania pt a extirpa o tumora craniana. Intra pe mihaipopescu.com pt mai multe detalii si poate pt a face si o donatie care ii poate salva viata : mihaipopescu.com

  30. Giorgi says:

    Vreau mai multe poze de pe unde ai umblat. Te pup, distractie!!!

  31. Trexel says:

    si tie la oftica 😛

  32. Trexel says:

    ok, ai o dedicatie… vezi de-o gasesti 🙂

  33. adi30bloo says:

    cit de frumos le intorci!:)nu era vb.despre moi ci despre politica,macec,furt si praktiker:)crede-ma,cumparatorii si angajatii nu pot fura din magazin obiecte mai mari de 10/10cm vara si in functie de geci iarna,iar directorii nu-s atit de naivi incat sa incerce sa stiil-easca casute de lemn:)o fi macec smecher mare si excroc dar nu e imbecil:)de ce dreaq il apar eu ca nu mi-a facut nici 1 favor!:):):)

  34. ruxi says:

    Vacanta placuta. Te invidiez, sincer!
    Si acum, serios: Cum poti sa pleci in vacanta cand taman Satu-Mare a ramas cu colegiile uninominale netrasate?
    Eu n-as avea liniste, zau!

  35. Pingback: Tenebre (XXII) « Ioan Usca

  36. @Sătmăreanco, de prin prin concediul tău fabulos! Te-am aşezat la mine-n blogroll. Îţi şade bine! 🙂 Simţişi? 🙂

    Savurează fiecare clipă, fii fericită cu cine ţi-e drag!

    P.S. Vezi ce faci cu pisica-aia, ai promis că o postezi când te întorci. Pozează? 🙂

  37. Darius says:

    Bine-ti sade prin tari straine. Mai te intorci acasa?

  38. ionborgo says:

    „La dolce vita” un film pentru care pe vremea studentiei am fost frecat intr-o sedinta la A.S.C. pentru cosmopolitism.Pas sa vedem o tara capitalista,doar in Bulgaria,Ungaria,Moldova cu sportul de performanta .Vedeam aceste tari din autocar si de la autocar la stadion si retur.Seara priveam la luna ca lupii,dar eram tineri si frumosi si cu timpul am uitat si am revenit „la dolce vita di Romania” a anilor de pana-n 89.Acum bani sa ai ca ai unde-ti hrani sufletul si incanta ochii si daca n-ai iti amanetezi existenta de maine si tot te duci.Italia,Grecia,Austria ,Spania sunt destinatii turistice dar noi le-am transformat in destinati existentiale.Cu drag si sa te intorci sanatoasa acasa cu straitza plina si cu sufletul implinit,IonBorgo:)
    Crina,ardeleanu-i tot ardelean ca tat la straitza se gandeste!La buna vedere!! I.B.:P

  39. CELLA says:

    A.M.R. … cîeva zile (?) 😆 PROFITAŢI LA MAXIMORUMMMM !!!
    este vinerea …stop …negri-s pe plantaţii …stop … totu-i în regulă …stop … frînghia se apropie de par … stop !!! 😆

  40. sfinx667 says:

    O zi minunata Satmareanco !
    Numai bine , draga prietena,
    Sibilla

  41. Oana says:

    Crino, politician te fac, mama. Ai zis ca incerci sa scrii zilnic, ai incercat? 😛

  42. CELLA says:

    Oana, lasă că-i pusă de prechenă-sa să-i mulga vacuţa , dragă

    PRECHENA austriacă a lu’ vecina … las-o noa’ , pă Crina să mai ne zîcă şi noauă cît ceva … oy,oy,oy … 😛

  43. lol says:

    A dracului de viata, moshemordechai se da lovit. Tu neam. Ciutacu a schimbat oarece pe blog si imi prind degetele in tastatura. Am ramas cu Mircea Badea si Califarul. BINE!!!!! Cind spune nevasta lu baiatu’ BINE!!! sa stiti ca nu e bine. Vreau formatia intreaga !! Ca altfel vorbesc singur.
    BINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  44. Pingback: Tenebre (XXIV) « Ioan Usca

  45. Carmen says:

    satmareanca o fo de so holbat astazi la un castel, apoi sho cheltuit pensia pi la gheshefte pin zona. mani mere acasa, nu niam sfadit si nici n-o tzap sa mara da vrie ie 🙂

  46. Giorgi says:

    Au, D-ne feri! Deja te intorci?!… Nasol, zau…

  47. Giorgi says:

    Da-i bine ca ne vedem!!!

  48. satmareanca says:

    @ Horia
    Chemarea pământului :))) O înţeleg.

    @ Trexel
    Greu era de găsit dedicaţia 😛 Nişte zăpadă artificială merge?

    @ Adi
    Eu eram în concediu, ai uitat? Despre Macec vorbim de luni.

    @ Ruxi
    Am avut-o foate plăcută, acum mă pregătesc de plecare.
    Au rămas alţii să scrie despre ce e de scris, evenimentele nu pot fi programate…

    @ Roxana
    Pozează, şi încă cum. La început s-a lăsat greu convinsă, dar după ce i-am explicat că o vede toată ţara şi, în special, Roxana, a stat ca un superfotomodel 😀
    Am simţit prezenţa în blogroll, drept pentru care ai aterizat şi tu în acelaşi loc, asta în timp ce priveam cerul de pe vârful munţilor.

    @ Darius
    Mi-a şezut, îmi mut şezutul în satul meu duminică. Naşpa vremuri la orizont…

    @ Ion Borgo
    Aşa e, plin de români peste tot. Eu la românii noştri am fost în concediu, respectiv la fratele meu în Italia şi la prietena mea în Austria. Să ştiţi că tot mai mulţi nu se mai gândesc la întoarcerea acasă. Şi-au găsit un alt „acasă”…

    @ Cella
    AMR o zi, de fapt o noapte şi câteva ceasuri bune până mâine după amiază. Destul cât să mai răscolesc puţin zona. M-am obişnuit prost 😛

    @ Sfinx
    Să ştii că a fost, urarea ta a avut efectul scontat.

  49. satmareanca says:

    @ Oana
    Recunosc că seamăn cu ei, deşi nu vreau. Aşa mi-a ieşit. Cu voi voi vorbi tot timpul de luni încolo, pe draga mea pritenă o voi mai vedea la anu’. Sunt rea? Mă las pedepsită :)))

    @ Lol
    Dorinţa ta este ordin şi, pe cale de consecinţă, mă întorc de luni pe baricade 😀

    @ Carmen
    Ai uitat să spui ce am mâncat la micul dejun, la prânz şi la cină 😛
    Apropo, de când sunt în concediu am descoperit că oamenii normali mănâncă de trei ori pe zi. Nu ştiu dacă este de bine :)))

    @ Giorgi
    Atâtea poze am fcut încât îmi e greu să aleg. În total sunt spre 2.000 de poze. Bem luni o cafea 🙂

Lasă un răspuns

